آموزش تعمیر لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی روشاید سرویس

آموزش تعمیر لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی روشاید سرویس

آموزش استفاده از لباسشویی

Handwash Wool (شستشوی البسه پشمی) 

برنامه ای کاملا متحصر بفرد که در دور موتور 27rpm (دور معمول 50 rpm) طراحی شده و شستشویی نرم را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود به بافت و تار و پود البسه پشمی کوچک ترین صدمه ای وارد نمی شود.


Fast Option Speed Perfect 

بسته به برنامه انتخابی و با کمک گرفتن از این ویژگی جدید قادر خواهید بود تا زمان شستشو را تا سقف 60% کاهش دهید. تمام برنامه ها به جز شستشوی 15 دقیقه ای قابل ترکیب با این برنامه می باشند. به عنوان مثال، شستشوی 5 کیلوگرم البسه فقط در برنامه 60 دقیقه ای امکان پذیر است در حالیکه با کمک این برنامه و بدون پایین آمدن کیفیت شستشو، شستشوی 5 کیلوگرم در کمتر از 30 دقیقه انجام خواهد شد.


Sport Wash (شستشوی البسه ورزشی)  

برنامه ای ویژه شستشوی البسه ورزشی پیشرفته است که الیاف آن توسط تکنولوژی میکروفیبر ساخته شده اند مانند لباس ژیمناستیک، دوچرخه سواری و یا پیاده روی


Aqua Plus

به کمک این ویژگی حداکثر استفاده ممکن از آب ورودی به دستگاه بعمل آمده و بهترین نتیجه آبکشی حاصل خواهد شد.


Digital Display

ماشین لباسشویی های بوش مجهز به صفحه نمایشگر واضحی می باشند که روند شستشو، زمان باقیمانده، دور موتور و دمای انتخابی را نشان می دهد.


Dark Wash (شستشوی البسه تیره)

این برنامه منحصرا برای شستشوی البسه تیره طراحی شده و در چند دمای متفاوت قابل استفاده می باشد. به کمک این برنامه از بورشدگی البسه جلوگیری شده و اثر مواد شوینده بر روی لباس ها به جای نخواهد ماند.


Delicate Silk (شستشوی البسه ابریشمی) 

برنامه ای ویژه برای محاظفت از الیاف البسه ظریف مانند البسه ابریشمی و لباس های زیر که به لطف دور موتوری آرام در مرحله آبکشی (600rpm) مانع از ایجاد هر گونه صدمه در بافت اینگونه الیاف خواهد شد.


Mixed Load (شستشوی مخلوط البسه رنگی) 

شستشوی سریعی که امکان شستشوی البسه رنگی را با هم ممکن ساخته و ایده اصلی آن شستشوی لباس های فرم و روزانه می باشد.


Power Wash 60 (شستشوی قوی 60 دقیقه ای)

شستشوی قوی 60 دقیقه ای مناسب حجم متوسطی از البسه (تا سقف 5 کیلوگرم) بوده و یک شستشوی درجه یک را طی مدت 60 دقیقه برایتان مقدور می سازد.


Sensitive (مخصوص افراد مبتلا به آلرژی)

این برنامه با بالا بردن دما و افزایش طول دوره آبکشی، میزان موادآلرژی زا در البسه را به حداقل میزان ممکن می رساند و مناسب افرادی است که پوست حساس و آلرژیک دارند.


Super Quick 15

برنامه ای کوتاه برای حدود 2 کیلوگرم البسه که معادل 10 تی شرت یا پیراهن بوده و به کمک دو مرحله ابکشی و دور موتوری مناسب یکی از کوتاه ترین برنامه های موجود در بازار را ارائه می کند.


Vario Perfect  

این ویژگی با عملکرد بر روی اکثر برنامه های لباسشویی امکانات جدیدی را در اختیارتان خواهد گذاشت و از 2 حالت تشکیل شده است. حالت Eco Perfect که اضافه کردن آن به برنامه های موجود باعث ضرفه جویی قابل ملاحظه ای رد مصرف انرژی (آب و برق) خواهد شد. در مدل های 8 کیلویی حتی با استفاده از تمام ظرفیت دستگاه و پر کردن آن همچنان به میزان 30% نسبت به برچسب A صرفه جویی بیشتری انجام خواهد گرفت. با استفاده از حالت Speed Perfect و ترکیب آن با برنامه ها، شما می توانید زمان شستشو را تا سقف 60% کاهش دهید. در ضمن Eco Perfect با تمام برنامه ها به جز شستشوی 15 دقیقه ای و شستشوی البسه پشمی قابل ترکیب می باشد.


Freshen Up

این عملکرد کارآمد مناسب شستشوی حجم کمی از البسه بدون استفاده از مواد شوینده بوده و برای البسه ای با میزان کثیفی پایین، مانند بوی نامطبوع سیگار مورد استفاده قرار می گیرد. مدت زمان آن فقط 20 دقیقه بوده و به این ترتیب در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند.


Pre-Wash

این برنامه ویژه البسه بسیار کثیف بوده و قبل از آغاز دوره اصلی شستشو برخی کثیفی های بزرگ را از البسه جدا می کند.


Reduced Ironing Option (ضد چروک) 

در لباسشویی های بوش البسه به آرامی و کاملا سنجیدیه شسته می شوند بنابراین هیچگونه صدمه ای به الیاف البسه وارد نشده، تار و چود آن به هم نخواهد پیچید و در نتیجه اتوکشی آنها بسیار آسان خواهد بود.


AAA… و کمتر

در بوش ما به اهمیت مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی واقفیم. ما آنقدر به مصرف پایین و کیفیت بالای محصولات خود اطمینان داریم که نه تنها تمام لباسشویی هایمان دارای رتبه A در مصرف بوده بلکه بیشتر آنها 20 تا 50 درصد مصرف کمتری نسبت به سطح A برچسب انرژی را دارا می باشند.


Time Delay

این برنامه این امکان را به شما می دهد تا زمان شروع شستشو را بین 1 تا 24 ساعت تنظیم نمایید. بنابراین زمانی که به منزل می رسید لباس هایتان نیز شسته شده یا اینکه می توانید از نرخ ارزانتر برق در نیمه های شب بهره مند شوید.

منبع : کانال تلگرام https://t.me/roshaidservice

سایت : http://roshaidservice.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.