آموزش تعمیر لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی روشاید سرویس

آموزش تعمیر لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی روشاید سرویس

تاریخچه ایران شرق

شرکت ایران شرق نیشابور در سال ١٣۵۵ با هدف تولید لوازم خانگی جهت رفاه حال هم وطنان عزیز و ایجاد اشتغال و تولید کالای قابل رقابت جهت صادرات تاسیس و در سال ١٣۵۶ به بهره برداری رسید. در حال حاضر این شرکت مشغول تولید انواع شومینه و بخاری های گازسوز دودکش دار و بدون دودکش (مدلهای متنوع)، آبگرمکن های دیواری گازسوز فوری و ماشین لباسشویی دو قلو می باشد. در راستای تکمیل سبد کالا و اجرای طرحهای توسعه ای خود، به حول و قوه الهی و برنامه ریزی دقیق و ایجاد زیر ساختها و کمک کادر مدیریتی مجرب متشکل از مدیران، مهندسین و کارگران ماهر،  موفق به تولید انبوه انواع اجاق گازهای فردار و طرح فر، و یخچال و یخچال فریزر نیز شده است صدور کالاهای تولیدی این شرکت به کشورهای ترکیه، ارمنستان، ترکمنستان، تاجیکستان، افغانستان، یوگسلاوی و الجزایر می باشد که باتوجه به استقبال این کشورها، این شرکت برنامه گسترش توسعه صادرات محصولات خود را جزو اهداف اصلی قرار داده است.

منبع : کانال تلگرام https://t.me/roshaidservice

سایت : http://roshaidservice.ir/

تاریخچه اسنوا

نام اسنوا در واقع سرواژهٔ ای است که از نام اصلی شرکت «ارکان ساختار نوین ایرانیان»     برگرفته شده است، این شرکت یکی از زیر مجموعه‌های گروه انتخاب است.            اسنوا ابتدا در سال ۱۳۸۴ در کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه‌خورت اصفهان آغاز به کار کرد. این شرکت دارای انواع پرس‌های ضربه‌ای و هیدرولیک ۶۰ تن تا ۱۰۰۰ تن، دستگاه‌های رباتیک الکترومغناطیس رنگ و لعاب، دستگاه‌های C.N.C خم و برش، تکنولوژی جوش پلاسما برای صفحه‌های رویه اجاق گاز و دیگر تجهیزات مصرفی در هنگام مونتاژ محصول مطابق با استانداردهای داخلی و خارجی است و از نظر حجم تولید می‌تواند روزانه ۱۵۰۰ اجاق گاز ایستاده، ۱۰۰۰ دستگاه کولرآبی و ۱۵۰۰ محصول از سری محصولات توکار Built-In را ارائه دهد. محصولات این کارخانه در بازارهای ایران و خاورمیانه عرضه می‌شوند. اسنوا توانسته است برای اولین بار در ایران و خاورمیانه، این امکان را فراهم کند که خریدار بتواند محصولات توکار این شرکت را با رنگ دلخواهش سفارش دهد.اکنون اسنوا یخچال فریزر ساید بای ساید ماشین لباسشویی جارو برقی و تلوزیون و .... را هم تولید میکند .

در ۱۳۹۳، گروه انتخاب تصمیم گرفت برند اسنوا را تجدید برند کند و برای این معرفی و رونمایی از این تجدید برند، جشنی برگزار کرد و از لوگو، شعار و هویت تازه اسنوا رونمایی کرد. لوگو و رنگ سازمانی اسنوا پیش از این قرمز بود اما از سال ۱۳۹۳ تا کنون آبی و سبز است. همچنین دو شخصیت فانتزی به همین رنگ‌های آبی و سبز این لوگو را همراهی می‌کنند. در پروژه تجدید برند اسنوا، دکتر حسن نمک دوست و یونس شکرخواه و عبدالله گیویان همکاری داشتند.

منبع : کانال تلگرام https://t.me/roshaidservice

سایت : http://roshaidservice.ir/

تاریخچه الکترو استیل

گذر برگه های تاریخ دلالت بر آن دارد که الکترواستیل در سالهای پایانی دهه ی چهل خورشیدی پای به گردونه ی صنعت می گذارد محکم و استوار و امیدوار.

آغاز به کار شرکت با تولید محصولات صنعتی (یخچال و فریزرهای ویترینی , انواع آبسردکن و شیر سردکن , سردخانه ها و کانکس های سردخانه دار) همراه بود، امروزه این بخش از فعالیت شرکت با تولید روزانه بیش از 100 دستگاه محصولات متنوع و متناسب با نیازهای شما جوابگوی بسیاری از درخواست های خاص، با تولید محصولات سفارشی در حد برندهای معتبر جهانی می باشد.

درسال 1360 با انتخاب برند "الکترواستیل" افق جدیدی در سیاست های تجاری شرکت در زمینه برندسازی ایجاد گردید و از آن سال به بعد فعالیت خود را با نام شرکت "الکترواستیل" ادامه داد.

ورود فناوری جدید نوفراست(یخچال و فریزر بدون برفک) شرکت را برآن داشت تا با پیشنهاد بکارگیری این فناوری در فرآیند تولید یخچال و فریزهای خانگی توسط تولید کنندگان داخلی آن زمان گام جدیدی در این حوزه فعالیت برداشته شود،اما از آنجایی که طرح این موضوع با استقبال تولیدکنندگان داخلی مواجه نگردید، خود تصمیم به تولید این نسلِ مُدرن از محصولات برودتی گرفتیم.

در راه رسیدن به این هدف والا و در سال1376 تولید اولین یخچال و فریزرهای خانگی بدون برفک را به عنوانِ امکانی جدید با بهره گیری از تجارب قبلی خود آغاز نمودیم و از آن زمان به بعد با توسعه این فعالیت توانسته ایم سهم قابل توجه ای در تامین نیازهای مشتریان به این گونه کالاها را کسب نماید.

منبع : کانال تلگرام https://t.me/roshaidservice

سایت : http://roshaidservice.ir/

تاریخچه شرکت امرسان

شرکت صنایع امرسان در سال 1360 توسط آقای سلطان حسین فتاحی تاسیس شد و تا سال 1366 به تولید فریزرهای خانگی اشتغال داشت. خط تولید اولین یخچال فریزر 16 فوت با طراحی جدید در سال 1366 به مرحله بهره‌برداری رسید. ویژگی های منحصر به فرد این محصول در طراحی بدنه و سیستم تبرید، آن را به یکی از پر فروش ترین یخچال فریزرهای داخلی تبدیل نمود. با توجه به نیازهای بازار، یخچال فریزرهای 18 فوت و 20 فوت امرسان طراحی و به مرحله تولید رسیدند. لازم به ذکر است یخچال فریزرهای 18 فوت سالها پرفروش ترین محصول در نوع خود در کشور بود و یخچال فریزرهای 20 فوت همچنان رتبه اول را در این زمینه داراست. همگام با گسترش فعالیت‌های شرکت امرسان، با توجه به استراتژی و خط مشی شرکت و منظور نمودن اصول صنعتی در فرایند طراحی و ساخت محصولات جدید، یخچال 5 فوت در سال 1382-1381 و یخچال فریزر 20 فوت در سال 1383-1382 موفق به دریافت لوح “طرح برتر از مرکز توسعه صادرات و فرهنگستان هنر” شدند. شرکت صنایع امرسان، اولین یخچال فریزر کاملاً هوشمند (سامی 46) خود را در سال 1383 با بهره‌گیری از مدرن‌ترین تکنولوژی تولید در دنیا عرضه نموده است. این یخچال فریزر به صورت دیجیتال قابل کنترل بوده و از لحاظ بدنه و سیستم تبرید دارای توان رقابتی با کلیه محصولات هم‌ردیف داخلی و خارجی خود می‌باشد این شرکت در راستای سیاست های مشتری‌مدارانه و نیز با ارتقاء سطح کیفی محصولات خود ، موفق به کسب عنوان “واحد نمونه “سال 1383 از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گردید.شرکت صنایع امرسان با کادری مجهز در تمامی واحدها مخصوصا طراحی و نوآوری، تنوع را در دستور کار خود قرار داده و توانسته  اولین یخچال فریزر ایرانی با گرید مصرف انرژی A را تولید نماید  و هم اکنون با تنوع در محصولات و گرید مصرف انرژی A+++, A++, A خود را با  تمامی سلایق  پوشش داده و گارانتی 36 ماهه محصولات را در دستور کار خود قرار دهد .

منبع : کانال تلگرام https://t.me/roshaidservice

سایت : http://roshaidservice.ir/

تاریخچه شرکت هیمالیا

شرکت هیمالیا با اعتقاد به توان سرزمین خود و به پشتوانه نیم قرن سابقه موفق و موثر در عرصه تولید لوازم خانگی (یخچال و فریزر ) توانسته سهم بسزایی را در تولید ملی داشته باشد .

دهه 50

• ورود به عرصه تولید لوازم خانگی (تولید یخچال و فریزر ) 

دهه 60

• تولید یخچالهای صنعتی و تولید فریزرهای صندوقی خانگی 

دهه 70

• اقدام در جهت تولید یخچال و فریزرهای ایستاده خانگی

• کسب استانداردهای ملی ایران

• ایجاد و تجهیز آزمایشگاههای مدرن در جهت بالا بردن کیفیت

• توسعه و تجهیز فضای تولید و ایجاد زیر ساختهای لازم

• جذب افراد متخصص در عرصه تولید یخچال و فریزر

• ایجاد بسترهای لازم در زمینه توسعه خدمات پس از فروش 

دهه 80

• تولید محصولات منطبق با استاندارهای اروپایی با تکیه بر طراحی روز دنیا و استفاده از دانش فنی و تکنولوژی تولید شرکت –AEG آلمان

• طراحی محصولات جدید با همکاری شرکت  بتاکو  ایتالیا

• تجهیز خطوط تولید و کنترل کیفیت به سیستمهای کنترل هوشمن

• ارتقاء سطح کمی و کیفی حوزه خدمات پس از فروش و 30 ماه گارانتی نمودن محصولات

• اخذ گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارهای بین المللی ایزو 9001 ،2000 در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80

دهه 90

• توسعه فضای تولید کارخانه در 120000 متر مربه 

• مشارکت با تولید کنندگان بزرگ دنیا و انتقال دانش فنی روز 

• افزایش سطح صادرات محصولات به کشورهای همسایه 

• تولید محصولات جدید

منبع : کانال تلگرام https://t.me/roshaidservice

سایت : http://roshaidservice.ir/